Varumärket i trafiken

Kursen riktar sig i första hand till företag och personal som vill profilera både sig själva och sitt företag som trafikmedvetna och ansvarstagande på ett positivt sätt.
Hur ofta har du inte blivit utsatt för något mindre bra i trafiken av en väldekorerad firmabil där telefonnumret står klart och tydligt. Tanken att ringa och skälla ut någon är ganska frestande, men i stället knyter man näven i fickan och tänker "Den där dj-la firman tänker inte jag anlita i alla fall!"

Hur drabbar det dig om den firmabilen har er logotyp på sig?
– Det är just därför vi anordnar den här kursen, säger Pär Dahlstedt, utbildningsansvarig och ägare av Bomhus Trafikskola. Vi håller på i 4 timmar, där vi pratar om varumärkets betydelse, vilka som tittar på det, hur det påverkar den enskilda personens arbete och hur man blir bedömd i sitt yrke i övrigt. Vi kommer även att titta lite på vilka nya trafikregler som har kommit och hur man kan använda varumärket som en ”kvalitetsstämpel”.

Information: Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse. Genom att fortsätta surfa godkänner du detta. Läs mer

OK